Prekės grąžinimas turi būti atliktas per 14 dienų, nuo prekės pirkimo datos. 

Prekė privalo atitikti šiuos reikalavimus:

  • Prekė negali būti naudota ar kitaip praradusi prekinę išvaizdą.
  • Brangakmeniai buvo keisti kitais, arba kitaip pakito pradinė prekės vertė.
  • Prekė negali būti subraižyta, paveikta mechaniškai, cheminėmis medžiagomis ar graviruota kitoje įstaigoje.
  • Pasikeitė pradinė spalva arba forma.
  • Visais atvejais grąžinama prekė turi būti tinkamai supakuota, toje pačioje pakuotėje, kurioje ir buvo pristatyta, pakuotė privalo būti nesugadinta. Esant bet kokiems šios nuostatos trūkumams ar neatitikimams, pardavėjas turi teisė nepriimti prekės grąžinimui.

Jeigu prekė neatitinka keliamų reikalavimų, pagal Lietuvos Respublikos Civilinį Kodeksą, pinigai negrąžinami, prekė nepriimama ir siunčiama atgal pirkėjui.

Kaip gražinti prekes?

Prekės turi būti išsiustos per registruotą kurjerį, arba registruota Lietuvos pašto siunta.

Informuoti pardavėją el.paštu, pridedant siuntos kodą, pirkimo numerį, bei papildomą reikiamą informaciją.

Pinigai grąžinami per 3-5 darbo dienas, į tą pačią pirkėjo sąskaitą.

Garantinis grąžinimas

Aptikus broką, pirkėjas iškart privalo informuoti telefonu arba el.paštu pardavėją. Jeigu prekė atitinka minėtus grąžinimo reikalavimus ir aiškiai matomas brokas, klientas gali susigrąžinti sumokėtus pinigus arba pasikeisti į kitą prekę.